Vše, co potřebujete vědět

Stoly, židle, světýlka? Máte otázky?

 
  • Ano, rádi vám objednaný nábytek přivezeme na místo. Počítají se čtyři cesty x počet km x 15 Kč/km. Vyjíždíme ze skladu ve Velkém Meziříčí. Nábytek vám složíme tam, kde může dojet dodávka. #parkoviště #nahromadu

  • V ceně dopravy je naložení u nás ve skladu a složení na místě vedle auta. A zase opačně. Přejete si nábytek smontovat a rovnou nachystat dle zasedacího pořádku? Není problém. Účtujeme si instalační poplatek, který kalkulujeme individuálně dle objednávky.

  • Vůbec ne! Naše stoly pro pohodlnou přepravu skládací. A dva svědci nebo čtyři družičky to hravě zvládnou i s pivem v ruce. Instrukce vám dáme u předání a potřebné nářadí vám automaticky půjčíme.

  • Máme dubové masivní stoly, které jsou robustní a pevné. Takže i něco váží. Stůl váží 65 kg. Takže je nutná manipulace ve dvou. Buďte prosím při manipulaci a přepravě šetrní. I po vaší svatbě bude nábytek zářit na jiné. #dikyzapochopeni

  • Jasně! V pracovní den od 16 do 19 hodin vám nábytek rádi vyskladníme. Nakládku do vlastní dodávky si zajišťuje klient sám. Proto výrazně doporučujeme: přijeďte aspoň dva chlapi. Chápeme, že ráno po akci je těžké #partyhard. Proto nám nevadí, když nábytek převezete do dvou dnů po akci odpoledne. Jiné časy jsou na individuální domluvě. Pokud si nábytek vyzvedáváte u nás, vybereme od vás vratnou kauci v hotovosti.

  • Základní a zároveň minimální doba nájmu je jeden den. Nábytek je předán den před akcí a vrací se den po akci, maximálně pak druhý den odpoledne. Delší nájmy, nebo vícedenní akce kalkulujeme individuálně.

  • Až budete mít finální počet hostů, zašlete nám e-mail. My nachystáme nabídku. Po zaplacení 50% zálohy vám termín napevno zarezervujeme. Doplatek se platí při předání na místě.

  • Chápeme, když se nečekaně pozve teta a je potřeba přidat židli nebo stůl. Navýšení počtů není problém do jednoho týdne před svatbou (dle skladové dostupnosti). Snížení počtů je bohužel možné maximálně do třech měsíců před svatbou nebo událostí.

  • Při zrušení akce si účtujeme storno poplatek ve výši 50 % do 4 měsíců před akcí. Pokud nebude možné akci nebo svatbu uspořádat z důvodu nařízení vlády kvůli šíření COVIDU-19, vynasnažíme se vám být co nejvíce nápomocní s hledáním nového termínu. Stejně tu svatbu asi někdy pořádat budete :).

  • Nájemce odpovídá za škody vzniklé na nábytku. Při vážnějším poškození či ztrátě vám spočítáme cenu za opravu nebo koupi nového kusu.

 
 

Zašlete nám nezávaznou objednávku. My zkontrolujeme skladové zásoby na daný den a přesně to celé spočítáme. Zašleme vám veškeré info na mail, kde už pořešíme veškeré detaily. Pronájem nábytku na svatby Půjčovna nábytku Brno, Praha. Půjčovna nábytku. Svatební hostina. Svatební židle